Hallo,
Mijn pardalis heeft sinds enige tijd dat hij af en toe zijn linkervoorpoot scheef neerzet. Als hij gewoon in zijn terrarium zit en langzaam loopt, plaatst hij hem goed. Maar als hij wat haast heeft zet hij zijn poot te ver naar voren door waardoor zijn handje dubbel naar achteren staat. Hij heeft echter wel genoeg kracht want hij kan er goed aan hangen en knijpt er ook mee. Ik wacht momenteel nog op de Arcadialamp die ik besteld heb, zou het aan de verlichting kunnen liggen? Verder eet, drnkt en vervelt hij goed.. Ik geef hem sowieso vitamines om de dag en nu D3 druppels tot ik de lamp binnen heb. Gisteren zat hij met zijn linkerachterpoot de hele tijd te trekken aan zijn voorpoot, net als wanneer hij vervelt zeg maar.. Maar hij is half februari vervelt dus dat kan het niet zijn. Op foto's zie je het niet omdat hij hem dan goed neerzet. Ook is zijn linkerpoot niet dunner of anders uitziend dan zn rechterpoot. Zijn andere pootjes zijn verder gewoon normaal. Moet ik me zorgen maken hierover? Iemand enig idee?
Alvast bedankt,
Groeten Cynthia

Hij zet zn poot nu al veel vaker goed neer. Van de zomer maar lekker veel naar buiten dan. Vanaf wanneer (welke temperaturen) gaan jullie naar buiten met ze?