. Je was toch al jaren gestopt met kameleons?
)
Esther Stoel schreef:Mijn Italiaans is niet zo super hahaha, kun je ook de link van het betreffende topic plaatsen?
Esther Stoel schreef:Dat er eieren zijn wil overigens natuurlijk niet betekenen dat er ook een paring in gevangenschap heeft plaats gevonden.
Nickeh schreef:Dus als een diertje geen/nauwelijks neusvleugels heeft is het een vrouwtje, heeft ie wel neusvleugels is het een mannetje?
Nickeh schreef: Nog even een vraagje.
Zit er veel verschil in grootte van uitgegroeide volwassen mannetjes en vrouwtjes?

Helaas is die kans 0,1% ofzo xDKristof De Moor schreef:Als iemand me ooit nakweek kan aanbieden van deze soort hebben we een deal!
Esther Stoel schreef:Als iemand met ooit nakweek aan kan bieden EN kan bewijzen dat er een paring en uitbroeden etc is geweest en er zitten papieren bij En ik heb het geld ervoor, dan zou ik ze ook wel willen, maar wie niet?Helaas is die kans 0,1% ofzo xD
Als jij nou eens heel hard gaat werken met die Melleri van je en daar nakweek van krijgt dan kunnen we misschien over 1-2 jaar wat regelen! Ik ben erg geinteresseerd in goede kwaliteit melleri.[/quote]J.Willems schreef:

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast