Vorige week heb ik een Pardalis bij Kris gehaald,(van het blue ice project) die ik Azurro heb genoemd. Hij is zo'n 4-5 maanden oud, en hij doet het heel goed. De eerste dag al at hij de krekels bijna uit het bakje, ik had amper tijd om ze eruit te laten lopen. Drinken uit de pipet had hij ook al zeer snel door, dit deed hij al na 2 dagen. Hij begint nu wat meer te wennen aan zn terrarium en aan mij, in het begin had hij nog wat bruine strepen, maar nu haast niet meer. Op een dag eet hij wel een stuk of 4-5 krekels, 4 sprinkhanen en een stuk of 5 krulvliegjes. 1x per week krijgt hij een wasmotlarf, hier is hij gek op. Sprinkhanen vind hij ook helemaal geweldig, deze schiet hij zo van mn hand! Vanmiddag scheen het zonnetje bij ons naar binnen dus heb 'm even lekker achter het raam op een ficus gezet. hier wat foto's ervan:

hier nog een foto'tje waarop je zn kleur wat beter ziet, tot nu toe heeft hij een iets blauwige gloed over zich heen.

Wat mij opviel toen ik de foto's aan het bekijken was, dat het lijkt alsof zn helmpje wat ingevallen lijkt, maar het is niet zo. Dat komt denk ik door de stand van de camera. Ik sproei zn terrarium zo'n 2-3x per dag, en laat 'm ook nog 2x per dag uit de pipet drinken.
Groetjes,