Was hier helaas niet bij maar ga wel naar de Reptilica beurs in Alkmaar. Is de 1e beurs van Reptilica waar ik heen ga en vroeg me af of het een grote beurs is en de moeite waard is Iemand ervaringen met de Reptilica beurzen?
ik was al eerder op een reptilica-beurs geweest, en dat was echt een mooie beurs na mijn mening..
Deze beurs had ik even gekeken hoeveel mensen er zouden zijn (Ze hebben namelijk een lijst van stand-houders) alleen had ik het idee dat de helft niet kwam opdagen...
(Was toen ook 30+ graden en Nederlands Elftal moest 's avonds de finale van het WK spelen)
Ik ben tot nu toe 2 keer op een reptilica beurs geweest en ik vind het niet de moeite waard. Als je voor baardagame en luipaardgekko's komt kan je wellicht slagen, voor een rattenslang misschien ook, maar verder is het erg klein.
Furcifer Pardalis ambilobe red bar Furcifer Lateralis
Ik ben waarschijnlijk in Zwolle, Antwerpen en als ik vervoer vind ook in Hamm, beetje afhankelijk van of m'n auto nog gered kan worden en wanneer of ik m'n OV kaart heb
Wordt een drukke maand september, ga eind september nog voor 3 weken naar Roemenië